Filc tulipán, lépésről lépésre

2017.04.27 14:30

Szia!

Egy egyszerü, könnyen, csak ragasztással elkészíthető

Anyák napi tulipánt csinálunk.

Bátran hozzá kezdhetsz kicsi kézügyességgel,

..gyerekekkel, még ha kicsik akkor is....  :-)

Amire szükséged lesz:

-Öntapadós filc

-hurkapálca

-takaró szalag (elhagyható)

-szalag, apró díszítők

 (lehetőleg öntapadós, ha nem az kell valamilyen

hobbi ragasztó a díszek ragasztásához)

-olló

-szabás mintának papír

...a szabásminta egy egyszerű tulipán és egy levél...

( ha nem sikerül magadtól, -képekre katt-""képek mentése másként"-és egy nyomtatható

fotót kapsz) Kérheted pdf-ben , e-mailben szívesen elküldöm.  :-)

Piros és zöld filcet használtam. Persze a virág lehet bármilyen...

..megrajzoljuk és szabjuk...

...menet közben vettem észre, hogy a zöld ficből egyformán szabtam...

...tükörképet kell szabni, mivel össze lesznek fordítva...   :-)

Takaró szalaggal betekerjük a pálcát, de hagyhatjuk simán is...

...a leszabott részeket öntapadósan ragasztjuk...

..a tuli szirmait 3 db-ot fél oldalanként....

..a levél ragasztásakor jöttem rá , hogy két egfyorma zöld levelet szabtam..

...ragasztjuk az egyik levelet és rá a tükörképét..  :-)

Kész... nagyon könnyű...

Igazából, így is maradhat, de lehet díszíteni is....

Itt használhatók a gyöngyök, öntapadós kövek, matricák, szalagok,

öntapadós filc virágok... stb.....

Én egyszerű utat választottam..., csak a köveket és egy szalagot.

Köszönöm, és örülök, hogy ma is velem voltál.

Várlak máskor is!

Keress, ha bármi kérdésed, kérésed lenne!

Várom szeretettel üzenetedet : p.honoria@gmail.com

Facebook oldalamon:www.facebook.com/honoriaszinesotletek/

Üdv, Honi.